Regulamin
Ściągnij Treść Regulaminu w pliku – Diament Jubiler.docx
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO DIAMENTJUBILER.PL
SPIS TREŚCI:
§1 Definicje.
§2 Postanowienia ogólne.
§3 Klienci, zasady rejestracji i składania Zamówień.
§4 Bon Prezentowy.
§5 Sposoby i terminy płatności.
§6 Dostawa.
§7 Dane osobowe.
§8 Postępowanie reklamacyjne.
§9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
§10 Korekta rozmiaru.
§11 Odstąpienie od Umowy.
§12 Newsletter.
§13 Dane kontaktowe.
§14 Postanowienia dotyczące Klienta niebędącym konsumentem.
§15 Postanowienia końcowe.
§1
Definicje
1. Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego www.diamentjubiler.pl
2. Sklep – sklep internetowy dostępny w domenie www.diamentjubiler.pl
3. Sprzedawca – Andrzej Basisty prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Firma Diament Export Import Andrzej Basisty” z siedzibą w Jabłonce przy ul. Sobieskiego 7, 34-480 Jabłonka , posługujący się numerem NIP 7350021644 oraz numerem REGON 490369903 oraz posiadający adres poczty elektronicznej: kontakt@diamentjubiler.pl
4. Salon Diament Jubiler – sklep stacjonarny Sprzedawcy pod adresem ul. Sobieskiego 8a, 34-480 Jabłonka, oraz ul. Sobieskiego 7, 34-480 Jabłonka.
5. Klient – 1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w przypadkach przewidzianych przepisami powszechnie obowiązującymi również osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; 2) osoba prawna; 3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; korzystająca ze Sklepu.
6. Konto – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta w ramach Sklepu, przypisana do Klienta za pomocą indywidualnej nazwy (loginu) lub adresu e-mail i hasła, w ramach której gromadzone są dane Klienta, a nadto umożliwione jest składanie Zamówień w Sklepie.
7. Formularz Zamówienia – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta w ramach Sklepu będąca systemem technicznym za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie, bez konieczności uprzedniej rejestracji w Sklepie (bez założenia Konta).
8. Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz usługobiorcy niniejszej usługi w ramach Sklepu, polegająca na wysyłaniu do korzystających z usługi Newsletter (usługobiorców) informacji handlowych własnych Produktów oraz informacji o nowościach i promocjach w Sklepie.
9. Produkt – rzecz ruchoma, usługa lub prawo publikowane w Sklepie wraz z ich opisem.
10. Umowa – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem w ramach Sklepu.
11. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119).
12. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.).
13. Kodeks postępowania cywilnego – ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U.1964 nr 43 poz. 296 z późn. zm.).
14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy ze Sprzedawcą poprzez dokonanie wyboru Produktu przez Klienta, oraz potwierdzenie woli jego zakupu.
15. Bon Prezentowy – dokument wydany na okaziciela, oznaczony unikalnym numerem oraz posiadający stosowane przez Sprzedawcę zabezpieczenie, upoważniający do jednokrotnego dokonywania zakupów w Sklepie w zakresie limitu kwotowego wskazanego na Bonie Prezentowym.
16. Użytkownik – 1) Klient będący nabywcą Bonu Prezentowego; 2) osoba trzecia na rzecz której Bon Prezentowy został zakupiony; 3) inna osoba trzecia będąca w posiadaniu Bonu Prezentowego.
§2
Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, dokonywania w nim zakupów, świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia Konta, świadczenia usługi Newsletter, a także zasady wydawania oraz dokonywania transakcji przy użyciu Bonu Prezentowego. Ponadto Regulamin zawiera informacje o Sklepie, o Sprzedawcy oraz o prawach konsumenta.
2. Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do Klientów niebędących konsumentem, korzystających ze Sklepu, chyba że Regulamin stanowi inaczej.
3. Klient przed skorzystaniem z usług świadczonych w ramach Sklepu powinien zapoznać się z treścią Regulaminu.
4. Do prawidłowego korzystania z usług świadczonych w ramach Sklepu niezbędne jest urządzenie z dostępem do sieci Internet oraz zaktualizowana do najnowszej wersji programu przeglądarka internetowa np. Google Chrome, Internet Explorer czy Mozilla Firefox, obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
5. Poprawne działanie niektórych funkcjonalności Sklepu, w szczególności założenie Konta, składanie Zamówień czy korzystanie z usługi Newsletter, wymaga aktywnego konta poczty elektronicznej (adres e-mail).
§3
Klienci, zasady rejestracji i składania Zamówień
1. Klient ma możliwość składania Zamówień w Sklepie, za pośrednictwem Konta lub Formularza Zamówienia.
2. Zamówienia składane za pośrednictwem Konta:
a. Klient może posiadać status zarejestrowanego Klienta Sklepu poprzez założenie Konta wypełniając elektroniczny formularz dostępny na stronie Sklepu. Dokonując rejestracji Klient zobowiązany jest podać swoje dane: imię, nazwisko, adres zamieszkania lub adres do doręczeń, adres e-mail, numer telefonu oraz utworzyć hasło. Ponadto Klient niebędący konsumentem zobowiązany będzie do podania nazwy firmy oraz numeru NIP. Klient niebędący konsumentem, na adres e-mail podany podczas rejestracji, otrzyma informację o aktywacji Konta po dokonaniu weryfikacji jego firmy przez Sprzedawcę.
b. Utworzenie, jak i z korzystanie z Konta jest bezpłatne. Sprzedawca prowadzi Konto na rzecz Klienta przez czas nieoznaczony. Klientowi przysługuje prawo do żądania zaprzestania prowadzenia Konta przez Sprzedawcę, w dowolnym momencie i bez podawania przyczyny.
c. Prawidłowo dokonana rejestracja skutkuje otrzymaniem dostępu do Konta utworzonego przez Klienta. Logowanie do Konta może nastąpić w dowolnym czasie, przy użyciu nazwy lub adresu e-mail oraz hasła podanych podczas rejestracji lub za pośrednictwem konta Google lub Facebook. Z chwilą otrzymania dostępu do Konta, pomiędzy Klientem danego Konta a Sprzedawcą zawierana jest umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia Konta.
d. Klient w ramach Konta ma dostęp do historii Zamówień, danych Klienta i adresów podanych przez niego podczas rejestracji oraz dostęp do Produktów dodanych do ulubionych. Klient jest zobowiązany do niezwłocznego aktualizowania podanych przez siebie danych, w przypadku ich jakichkolwiek zmian. Klient ponosi odpowiedzialność zarówno za podanie danych nieprawdziwych, nieaktualnych lub niepełnych, jak również za brak ich aktualizacji.
e. Klient dokonujący Zamówień w Sklepie za pośrednictwem Konta, ma możliwość otrzymania punktów od Sprzedawcy. Ilość otrzymanych punktów zależy od wydanej kwoty, stosując przelicznik 1 złoty to 1 punkt. Określona ilość zebranych punktów uprawnia Klienta do otrzymania bonifikaty wskazanej przez Sprzedawcę. Klient ma możliwość sprawdzenia ilość otrzymanych punktów, po zalogowaniu się do Konta.
f. Konto Klienta jest kontem indywidualnym. Klient zobowiązany jest do nieudostępniania innym osobom dostępu do Konta, oraz przechowywania danych logowania do Konta w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z nimi nieuprawnionym osobom. W przypadku, gdy dane logowania do Konta zostaną przejęte przez nieuprawnione osoby, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym Sprzedawcę, oraz wyjaśnić okoliczności przejęcia danych.
3. Zamówienia składane za pośrednictwem Formularza Zamówienia:
a. Dokonanie zakupu Produktu jest możliwe bez rejestracji, a więc bez założenia Konta przez Klienta.
b. Klienci, którzy nie założyli Konta, mogą dokonywać zakupu Produktu za pośrednictwem Formularza Zamówienia, podając wymagane dane: imię i nazwisko Klienta, nazwę firmy (opcjonalnie), adres dostawy (kraj, ulica, numer budynku/numer lokalu, kod pocztowy, miasto), adres e-mail, numer telefonu, celem realizacji Umowy oraz dokonania dostawy. Uzupełnienie danych w Formularzu Zamówienia może nastąpić za pośrednictwem konta Google lub Facebook.
c. Dokonywanie zakupu Produktu za pośrednictwem Formularza Zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z momentem zaprzestania składania Zamówienia lub z momentem złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem.
4. Klient chcąc dokonać zakupu Produktu dostępnego w Sklepie, dodaje Produkt do koszyka w Sklepie. Dodanie Produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji. Sprzedawcy przysługuje prawo odmowy przyjęcia do realizacji Zamówienia, gdy ilość dostępnych Produktów została wyczerpana, a Klient nie zatwierdził Zamówienia.
5. Celem prawidłowego złożenia Zamówienia, oprócz wyboru Produktu, Klient zobowiązany jest wybrać formę płatności, a także podać pełny i prawidłowy adres dostawy, adres e-mail do potwierdzenia Zamówienia oraz numeru telefonu, które nie powinny ulec zmianie do czasu doręczenia przesyłki Klientowi.
6. Po prawidłowym złożeniu Zamówienia przez Klienta, Sprzedawca potwierdzi Klientowi złożenie Zamówienia, dokonanie płatności oraz realizację Zamówienia, przesyłając odpowiednią wiadomość pocztą elektroniczną. Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia przez Sprzedawcę Zamówienia do realizacji, dochodzi do zawarcia Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. W przypadku potwierdzenia przez Sprzedawcę tylko części złożonego Zamówienia, dochodzi do zawarcia Umowy, której przedmiotem są tylko potwierdzone Produkty. W przypadku, gdy Sprzedawca nie potwierdzi przyjęcia Zamówienia do realizacji, a Zamówienie to zostało zrealizowane, wówczas Umowa zostaje zawarta poprzez wykonanie Zamówienia przez Sprzedawcę.
7. W przypadku, wystąpienia przeszkód uniemożliwiających spełnienie świadczenia przez Sprzedawcę, w części lub w całości, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Klienta oraz zaproponuje dostępne sposoby rozwiązania zaistniałej sytuacji np. spełnienie świadczenia zastępczego lub zwrot środków pieniężnych, według wyboru i za zgodą Klienta.
8. Sprzedawcy przysługuje prawo odmowy realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta, gdy podane prze Klienta dane są nieprawdziwe lub uniemożliwiają realizację Zamówienia, gdy Klient narusza postanowienia Regulaminu, obowiązujące przepisy prawa, w tym wykorzystuje Sklep do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia, lub gdy narusza zasady współżycia społecznego, a ponadto gdy Klient jest dłużnikiem Sprzedawcy, narusza jego prawa lub prawa osób trzecich, a także gdy dwukrotnie nie odebrał uprzednio złożonego Zamówienia.
9. Składanie Zamówienia w Sklepie wymaga każdorazowego zaakceptowania warunków i treści Regulaminu.
§4
Bon Prezentowy
1. Wydawcą Bonu Prezentowego jest Sprzedawca, a jego nabywcą jest Klient nabywający Bon Prezentowy w zamian za uiszczenie na rzecz Sprzedawcy środków pieniężnych w wysokości równej limitowi kwotowemu Bonu Prezentowego, w celu jego wykorzystania we własnym zakresie lub przekazania innej osobie trzeciej.
2. Bon Prezentowy ma formę papierową rozumianą jako wydruk Bonu Prezentowego ze wskazaniem limitu kwotowego do wykorzystania w ramach Bonu Prezentowego, oraz posiadający unikatowy numer i zabezpieczenie w postaci naklejki holograficznej.
3. Klient może nabyć Bon Prezentowy w Sklepie jako Produkt lub w salonie Diament Jubiler. Klient otrzyma wydrukowany Bon Prezentowy, który zostanie wysłany przez Sprzedawcę na adres podany przez Klienta lub osobiście odebrany przez nabywcę Bonu Prezentowego w salonie Diament Jubiler.
4. Bon Prezentowy może zostać wykorzystany na zakup Produktów dostępnych w Sklepie lub innych produktów dostępnych w salonie Diament Jubiler. Bon Prezentowy nie może zostać wymieniony w części ani w całości na gotówkę.
5. Bon Prezentowy można zrealizować zarówno w Sklepie, jak i salonie Diament Jubiler.
6. Sprzedawca przyjmuje do realizacji wyłącznie Bony Prezentowe nieuszkodzone i ważne (nie minął termin ważności). Sprzedawca nie oferuje wymiany Bonu Prezentowego w przypadku jego zniszczenia, zgubienia lub kradzieży, a także w przypadku uszkodzenia lub usunięcia zabezpieczenia Bonu Prezentowego w postaci naklejki holograficznej.
7. Okres ważności Bonu Prezentowego wynosi 12 miesięcy, liczonych od daty jego zakupu. Datą zakupu jest data wskazana na paragonie lub fakturze VAT. Bon Prezentowy po upływie terminu ważności traci ważność i nie uprawnia do dokonywania zakupów, a w przypadku, gdy na Bonie Prezentowym pozostaną niewykorzystane środki pieniężne, to te środki pieniężne nie podlegają zwrotowi, a ponadto nie mogą stanowić przedmiotu jakichkolwiek roszczeń nabywcy lub Użytkownika Bonu Prezentowego.
8. Bon Prezentowy można wykorzystać wyłącznie do zrealizowania jednej transakcji (jednego zakupu). Środki pieniężne objęte Bonem Prezentowym zostaną pomniejszone po dokonaniu zakupów przy użyciu Bonu Prezentowego, o wartość tych zakupów. W przypadku, gdy nie zostaną wykorzystane wszystkie środki pieniężne objęte limitem kwotowym Bonu Prezentowego, nie podlegają one dalszemu wykorzystaniu, oraz nie przysługuje prawo otrzymania w gotówce niewykorzystanej części środków pieniężnych. Celem wyłączenia wątpliwości środki pieniężne, które nie zostały wykorzystane nie podlegają zwrotowi, a ponadto nie mogą stanowić przedmiotu jakichkolwiek roszczeń nabywcy lub Użytkownika Bonu Prezentowego.
9. W przypadku, gdy wartość dokonanych zakupów przy użyciu Bonu Prezentowego jest wyższa od dostępnych środków pieniężnych objętych Bonem Prezentowym, wówczas Użytkownik Bonu Prezentowego będzie zobowiązany do dopłaty kwoty stanowiącej różnicę. Dopłata różnicy, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, może nastąpić w gotówce lub za pośrednictwem karty płatniczej albo operatora płatności elektronicznej (online).
10. Użytkownik zobowiązany jest przechowywać Bon Prezentowy w taki sposób by uniemożliwić dostęp do niego osobom nieuprawnionym. Celem wyłączenia wątpliwości realizacja Bonu Prezentowego przez Użytkownika lub osobę trzecią, która weszła w posiadanie Bonu Prezentowego w sposób nieuprawniony, będzie ważna.
11. Sprzedawcy przysługuje prawo odmowy realizacji Bonu Prezentowego, w przypadku:
a. braku dostępnych środków pieniężnych w ramach Bonu Prezentowego;
b. próby dokonania więcej niż jednej transakcji przy użyciu jednego Bonu Prezentowego;
c. braku możliwości technicznych np. uszkodzenia Bonu Prezentowego uniemożliwiającego zapoznanie się z danymi na nim zapisanymi;
d. upływu daty ważności;
e. użycia sfałszowanego Bonu Prezentowego np. brak zabezpieczeń stosowanych przez wydawcę.
12. Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji związanej z zakupem lub realizacją Bonu Prezentowego. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres Diament Jubiler, ul. Sobieskiego 8a, 34-480 Jabłonka lub w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@diamentjubiler.pl.
13. Celem sprawnego przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego, reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko osoby składającej reklamację, jej adres, adres e-mail, numer telefonu, numer Bonu Prezentowego, przyczynę reklamacji wraz z jej opisem.
14. Reklamacje będą rozpatrywane indywidulanie przez Sprzedawcę w terminie 14 dni roboczych od daty doręczenie reklamacji Sprzedawcy. Wynik rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca przekaże osobie składającej reklamację, niezwłocznie po jej rozpatrzeniu z zachowaniem terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, w takiej formie w jakiej reklamacja została złożona.
15. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy uszkodzonego Bonu Prezentowego, w stopniu uniemożliwiającym jego prawidłową realizację, Użytkownik jest zobowiązany złożyć uszkodzony Bon Prezentowy wraz z reklamacją. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, Sprzedawca wyda Użytkownikowi nowy Bon Prezentowy o wartości kwoty pozostałej do wykorzystania w ramach pierwotnego Bonu Prezentowego oraz datą ważności równą okresowi obowiązywania Bonu Prezentowego objętego reklamacją.
16. Produkt zakupiony przy użyciu Bonu Prezentowego nie podlega wymianie ani zwrotowi.
17. Nabywca poprzez nabycie Bonu Prezentowego, a Użytkownik poprzez jego użycie oświadcza, że zapoznał się postanowieniami Regulaminu, jak również akceptuje jego treść i warunki.
§5
Sposoby i terminy płatności
1. Klient może dokonać płatności za złożone Zamówienie w Sklepie z wykorzystaniem poniższych form:
a. Klient będący konsumentem:
i. przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy;
ii. szybkie płatności elektroniczne;
iii. płatności kartą płatniczą za pośrednictwem wyspecjalizowanych instytucji płatniczych.
b. Klient niebędący konsumentem:
i. przedpłata na rachunek bankowy Sprzedawcy;
ii. płatność za pobraniem.
2. W przypadku wyboru płatności przelewem, płatność elektroniczną lub płatność kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy. W sytuacji, gdy płatność nie zostanie dokonana w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy, Zamówienie zostaje anulowane, a brak dokonania płatności rozumie się jako odstąpienie Klienta od Umowy. Klient niebędący konsumentem, wybierając formę płatności za pobraniem, zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
3. Klientowi niebędącym konsumentem, który wybrał formę płatności przedpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy, przysługuje darmowa dostawa, jeżeli suma cen zakupionych Produktów w Sklepie, przekracza określoną kwotę wskazaną przez Sprzedawcę.
4. Cena danego Produktu podana na stronie Sklepu jest ceną całkowitą za dany Produkt obejmującą podatki oraz opłaty wymagane przepisami prawa. Celem wyłączenia wątpliwości Sprzedawca informuje, że cena nie obejmuje kosztów dostawy Produktu do Klienta. Zatem całkowita cena Zamówienia stanowi sumę ceny Produktów i kosztów dostawy Produktu.
5. Potwierdzeniem nabycia Produktu stanowi wystawiony przez Sprzedawcę paragon lub faktura VAT, które zostaną doręczone Klientowi wraz z Produktem.
§6
Dostawa
1. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę z tytułu Umowy jest miejsce doręczenia przesyłki, której przedmiotem jest Produkt lub miejsce wskazane przez Klienta jako miejsce doręczenia Produktu.
2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, z wyjątkiem przypadków wskazanych w Umowie. Sprzedawca informuje Klienta o kosztach dostawy przed złożeniem Zamówienia.
3. Odbiór osobisty Produktu zakupionego w Sklepie jest nieodpłatny. Odbiór osobisty Produktu nastąpi w salonie Diament Jubiler, wyłącznie po uprzednim dokonaniu płatności za dany Produkt przez Klienta.
4. Czas realizacji Zamówienia wskazany jest przed złożeniem Zamówienia. Czas realizacji Zamówienia obejmuje dni robocze. Bieg terminu dostawy Produktu rozpoczyna się z dniem doręczenia Klientowi potwierdzenia przyjęcia do realizacji Zamówienia. W przypadku wybranych Produktów np. produkty grawerowane lub w inny sposób indywidualizowane i wykonywane na zamówienia Klienta, czas realizacji Zamówienia może ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany podczas składania Zamówienia.
5. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na adresy wskazane przez Klienta.
6. Dostawa Produktu, zgodnie z wyborem Klienta, nastąpi przesyłką kurierską, a w przypadku Klientów niebędących konsumentami przesyłką kurierską lub przesyłką kurierską pobraniową. Dostawa nastąpi z wykorzystaniem wyspecjalizowanych przewoźników. Klient otrzyma szczegółowe informacje dotyczące dostawy, w szczególności potwierdzenie wysyłki oraz link do elektronicznego śledzenia dostawy przesyłki.
7. Klient zobowiązany jest dokonać sprawdzenia stanu Produktu niezwłocznie po jego dostarczeniu, a w uzasadnionych przypadkach ocenić stan opakowania przesyłki. Po stwierdzeniu jakichkolwiek uszkodzeń Produktu lub opakowania przesyłki, które mogły powstać w czasie transportu, Klient zobowiązany jest udokumentować stwierdzone uszkodzenia oraz sporządzić dokument stanowiący protokół szkody, a także niezwłocznie zawiadomić Sprzedawcę.
8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedoręczenie Produktu do Klienta, z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności na skutek wskazania niepełnego lub błędnego adresu dostawy uniemożliwiającego doręczenie Produktu. Sprzedawca poinformuje Klienta o podjętej, ale nieudanej próbie doręczenia Klientowi Produktu.
§7
Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych zarejestrowanych w Sklepie, jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę w szczególności na podstawie RODO oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności w celach związanych z realizacją Umowy lub innych umów świadczenia usług dostępnych w Sklepie, z dokonywaniem transakcji w Sklepie, z wydaniem Bonu Prezentowego i obsługą transakcji przy użyciu Bonu Prezentowego, komunikacją z Klientem lub Użytkownikiem Bonu Prezentowego, w celach marketingowych, w tym z realizacją usługi Newsletter oraz w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Sprzedawcy, a ponadto na podstawie zgody Klienta w celach zgodnych z zakresem udzielonej zgody.
3. Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie w niezbędnym i merytorycznie adekwatnym zakresie w stosunku do celów ich przetwarzania.
4. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, przy czym odmowa ich podania może utrudnić lub uniemożliwić prawidłowe świadczenie usług przez Sprzedawcę, w tym zrealizowanie Umowy, wykonanie usługi, komunikację bądź udzielenie obsługi posprzedażowej, m.in. w zakresie utworzenia Konta w Sklepie, dokonywania transakcji w Sklepie, wydania Bonu Prezentowego, dokonywania transakcji przy użyciu Bonu Prezentowego, czy korzystania z usługi Newsletter. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych dokonywane jest wyłącznie w przypadku dobrowolnego wyrażenia zgody Klienta.
5. Klient ma prawo żądać od Administratora w szczególności udzielenia dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania danych osobowych go dotyczących, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Klientowi, w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody, przysługuje prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora są przechowywane przez czas niezbędny w szczególności do prowadzenia Konta, świadczenia usługi Newsletter, realizacji Bonu Prezentowego czy realizacji Zamówień (transakcji) w Sklepie. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres dłuższy niż wskazany w zdaniu poprzedzającym, w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora (w tym ochrona przed potencjalnymi roszczeniami wobec Administratora) do czasu ustania uzasadnionych interesów, oraz w oparciu o prawne obowiązki Administratora, w tym przechowywanie dokumentów księgowych. W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Klienta, dane osobowe są przechowywane do czasu cofnięcia zgody przez Klienta.
8. W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane przez Administratora niezgodnie z RODO, osobie której dane dotyczą przysługuje prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Strona Sklepu wykorzystuje technologię „cookies” w celu świadczenia usługi oraz poprawnego działania strony Sklepu. Korzystając ze Sklepu Klient wyraża zgodę na wykorzystanie plików cookies. Klient w dowolnym momencie może zmienić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies za pośrednictwem ustawień używanej przeglądarki internetowej.
10. Szczegółowe informacje oraz zasady przetwarzania danych osobowych Klientów przez Sprzedawcę, znajdują się w Polityce prywatności umieszczonej na stronie Sklepu.
§8
Postępowanie reklamacyjne
1. Postępowanie reklamacyjne opisane w niniejszym paragrafie ma zastosowanie wyłącznie do Klienta będącego konsumentem.
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Podstawa i zakres odpowiedzialności, o której mowa w zdaniu poprzedzającym zostały określone obowiązującymi przepisami prawa, głównie w Kodeksie cywilnym.
3. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.
4. W przypadku, gdy Produkt jest wadliwy, niezgodny z Umową lub inną zawartą umową, bądź gdy działania Sprzedawcy są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji wobec Sprzedawcy.
5. Reklamację należy złożyć na piśmie przesyłając na adres Diament Jubiler ul. Sobieskiego 8a, 34-480 Jabłonka lub w formie elektronicznej za pośrednictwem adresu e-mail: reklamacje@diamentjubiler.pl. Celem ułatwienia złożenia reklamacji w formie elektronicznej na stronie Sklepu w zakładce „Zwroty i reklamacje” znajduje się link, służący przekierowaniu Klienta na jego skrzynkę poczty elektronicznej.
6. Reklamacja powinna zawierać poniższy opis:
a. imię i nazwisko Klienta lub osoby składającej reklamację;
b. dane kontaktowe Klient lub osoby składającej reklamację, w tym adres, numer telefonu, adres e-mail;
c. numer Zamówienia;
d. informacje i okoliczności dotyczące transakcji i przedmiotu reklamacji, w tym rodzaj wady i data jej wystąpienia, oraz dołączyć zdjęcia zidentyfikowanej wady Produktu;
e. konkretne określenie żądania Klienta dotyczącego sposobu usunięcia wady tj. naprawa Produktu, wymiana Produktu na nowy, obniżenie ceny, a w przypadku gdy wada jest istotna odstąpienie od Umowy.
7. Klient składając reklamację powinien złożyć jej opis, o którym mowa w §8 ust. 6 powyżej, a w uzasadnionych przypadkach, gdy wymagać tego będzie rozpatrzenie reklamacji należy również złożyć Produkt wraz z potwierdzeniem dokonania jego zakupu, o czym Klient zostanie uprzednio poinformowany przez Sprzedawcę. Klient zobowiązany jest przesłać reklamację, Produkt podlegający reklamacji wraz potwierdzeniem jego zakupu, przesyłką co najmniej poleconą priorytetową lub kurierską, umożliwiającą śledzenie przesyłki. Koszt przesyłki pokrywa w całości Klient.
8. W przypadku, gdy opis reklamacji lub dane Klienta wymagają uzupełnienia, Sprzedawca przed rozpatrzeniem reklamacji, jeżeli będzie to możliwe zwróci się do Klienta składającego reklamację o uzupełnienie reklamacji we wskazanym przez Sprzedawcę terminie i zakresie.
9. Reklamację rozpatrzy Sprzedawca, a w uzasadnionych przypadkach rzeczoznawca wybrany przez Sprzedawcę, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty doręczenia jej Sprzedawcy. Wynik rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca przekaże Klientowi lub osobie składającej reklamację, niezwłocznie po jej rozpatrzeniu z zachowaniem terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, w takiej formie w jakiej reklamacja została złożona. W przypadku podjęcia decyzji o odrzuceniu reklamacji Sprzedający przedstawi Klientowi powody takiej decyzji.
10. Sprzedawca informuje, że żadne przesyłki odsyłane do Sprzedawcy za pobraniem, nie będą przez niego odbierane.
§9
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. W przypadku, gdy wynik postępowania reklamacyjnego nie przyniósł rezultatu oczekiwanego przez Klienta będącego konsumentem, wówczas Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym:
a. skierowanie sprawy do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, wraz wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Wykaz stałych polubownych sądów konsumenckich dostępny jest na stronie internetowej: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
b. postępowanie mediacyjne prowadzone przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, na podstawie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego. Wykaz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
c. bezpłatna pomoc w sprawie pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń udzielana przez miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów, a także przez organizacje społeczne, których zadania statutowe obejmują ochronę konsumentów;
d. skorzystanie z internetowej platformy ODR (Online Dispute Resolution), udostępnionej przez Komisję Europejską celem internetowego rozstrzygania sporów. Platforma ODR jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
2. Skorzystanie z opisanych powyżej procedur ma charakter dobrowolny i można z nich skorzystać wyłącznie na podstawie zgody obu stron sporu. Zasady dostępu do opisanych powyżej procedur, dostępne są na stronach internetowych oraz w siedzibach Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, organizacji społecznych, których zadania statutowe obejmują ochronę konsumentów, oraz powiatowych lub miejskich rzeczników konsumentów.
§10
Korekta rozmiaru
1. Klient ma możliwość korekty rozmiaru pierścionka lub obrączki (dalej: „biżuteria”) zakupionych w Sklepie, na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie.
2. Klientowi przysługuje prawo do nieodpłatnej, jednorazowej korekty rozmiaru biżuterii w terminie 30 dni od daty jej zakupu. Datą zakupu jest data wystawienia paragonu lub faktury VAT.
3. Korekta rozmiaru biżuterii obejmuje jej powiększenie lub zmniejszenie, w zależności od potrzeby i rodzaju biżuterii, maksymalnie o 3 rozmiary od rozmiaru w jakim biżuteria została zakupiona. Nie każdy rodzaj biżuterii może zostać poddany procesowi korekty rozmiaru, m.in. ze względu na oprawę kamieni biżuterii, jak również inne jej cechy lub właściwości, o czym Klient zostanie uprzednio poinformowany przez Sprzedawcę.
4. Sprzedawca może odmówić wykonania zlecenia korekty rozmiaru biżuterii, w przypadku gdy rozmiar biżuterii był uprzednio poddawany korekcie u innego złotnika, jubilera lub u innej firmy zewnętrznej, a także w przypadku niezgodności aktualnego rozmiaru biżuterii z rozmiarem wskazanym przy jej zakupie.
5. Klient chcąc zlecić Sprzedawcy wykonanie korekty rozmiaru biżuterii zobowiązany jest do ustalenia jej odpowiedniego rozmiaru. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za ustalenie odpowiedniego rozmiaru biżuterii. Odpowiedzialność Sprzedawcy ustalenia odpowiedniego rozmiaru biżuterii jest wyłączona.
6. Klient po ustaleniu odpowiedniego rozmiaru biżuterii, zobowiązany jest wypełnić formularz zmiany rozmiaru dostępny na stronie Sklepu, w zakładce „Korekta rozmiaru”.
7. Klient odpowiedzialny jest za doręczenie do Sprzedawcy biżuterii, której rozmiar ma zostać skorygowany, wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w §10 ust. 8 poniżej. Wszelkie koszty związane z doręczeniem przesyłki Sprzedawcy, w tym koszt przesyłki kurierskiej, pokrywa w całości Klient. Klient zobowiązany jest wysłać przesyłkę Sprzedawcy przesyłką co najmniej poleconą priorytetową lub kurierską, umożliwiającą śledzenie przesyłki.
8. Klient zobowiązany jest do zabezpieczenia biżuterii z należytą starannością przed jej ewentualnymi uszkodzeniami mogącymi powstać podczas wysyłki do Sprzedawcy. Do przesyłki Klient zobowiązany jest dołączyć formularz korekty rozmiaru, certyfikat z paragonem, certyfikat oceny diamentu (jeżeli dotyczy pierścionka z brylantem) oraz potwierdzenie zakupu biżuterii. Przesyłkę należy wysłać na adres Diament Jubiler, ul. Sobieskiego 8a, 34-480 Jabłonka.
9. Sprzedawca, w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki, zobowiązuje się wykonać zleconą przez Klienta korektę rozmiaru biżuterii.
10. Sprzedawca powiadomi Klienta o wykonanym zleceniu przesyłając potwierdzenie wykonania korekty rozmiaru biżuterii, w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez Klienta.
11. W przypadku, gdy termin wykonania korekty rozmiaru biżuterii ulegnie zmianie, Sprzedawca niezwłocznie powiadomi o tym Klienta.
12. Odbiór biżuterii po wykonaniu korekty rozmiaru, nastąpi w salonie Diament Jubiler lub za pośrednictwem przesyłki. Klient zostanie poinformowany o nadaniu przesyłki na podany przez Klienta adres e-mail, otrzymując numer nadania przesyłki. Koszty przesyłki na terenie Polski pokrywa Sprzedawca.
13. Celem wyłączenia wątpliwości biżuteria poddana procesowi korekcie rozmiaru nie podlega zwrotowi.
§11
Odstąpienie od Umowy
1. Klient będący konsumentem, działając na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 z późn. zm.), ma prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od daty otrzymania Produktu, składając Sprzedawcy oświadczenie woli o odstąpieniu od Umowy, z zastrzeżeniem §11 ust. 10 poniżej, wraz z obowiązkiem zwrotu Produktu, jeżeli Produkt został Klientowi wydany. Termin 14 dni zostanie zachowanych, jeżeli przed jego upływem zostanie złożone Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.
2. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy może nastąpić z wykorzystaniem wzoru formularza odstąpienia od Umowy, dostępnego na stronie Sklepu w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy musi zostać doręczone Sprzedawcy w formie pisemnej, na adres Diament Jubiler, ul. Sobieskiego 8a 34-480 Jabłonka, lub w formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@diamentjubiler.pl.
3. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy dotyczące zakupu wszystkich lub niektórych Produktów wskazanych przez Klienta, z tym zastrzeżeniem, że odstąpienie od Umowy dotyczące Produktu stanowiącego komplet (zestaw) może nastąpić wyłącznie w stosunku do całego kompletu (zestawu).
4. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy w trybie wskazanym w §11 ust. 1 powyżej, Strony Umowy zobowiązane są do niezwłocznego zwrotu wzajemnych świadczeń (m.in. zwrot Produktu przez Klienta oraz zwrot płatności przez Sprzedawcę), jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia woli Klienta o odstąpieniu od Umowy.
5. Klient zobowiązany jest do zwrotu Produktu, przesyłając go Sprzedawcy, pod adres Diament Jubiler ul. Sobieskiego 8a, 34-480 Jabłonka. Koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy, w całości ponosi Klient, i nie podlega on zwrotowi. Celem wyłączenia wątpliwości Sprzedawca informuje, że Produkt stanowiący komplet (zestaw) należy odesłać w całości. Klient zobowiązany jest przesłać zwracany Produkt wraz potwierdzeniem jego zakupu, przesyłką co najmniej poleconą priorytetową lub kurierską, umożliwiającą śledzenie przesyłki. Koszt przesyłki pokrywa w całości Klient.
6. Zwracany Produkt nie może nosić śladów uszkodzeń mechanicznych ani śladów użytkowania Produktu, przekraczającego zwykły zarząd. W sytuacji zwrotu Produktu uszkodzonego lub noszącego ślady użytkowania przekraczającego zwykły zarząd (podjęte działanie nie było konieczne do zapoznania się z właściwościami, z charakterem lub funkcjonowaniem Produktu), Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu. Sprzedawca może żądać od Klienta naprawienia szkody, poprzez zapłatę odszkodowania obejmującego koszt naprawy uszkodzenia lub użytkowania Produktu. Klientowi nie przysługuje prawo wymiany zwracanego Produktu na inny.
7. Produkt, którego oryginalnie zaplombowana metka, którą zabezpiecza przed zdjęciem plomba kruszejąca, zostanie uszkodzona, naruszona lub zerwana, nie podlega zwrotowi.
8. Należność z tytułu zwrotu Produktu zostanie uiszczona w formie w jakiej dokonano płatności. Sprzedawcy przysługuje prawo do wstrzymania zwrotu należności Klientowi do chwili doręczenia Sprzedawcy Produktu przez Klienta, do zwrotu których Klient jest zobowiązany. W przypadku skorzystania przez Klienta z przysługującego mu rabatu przy zakupie Produktu, zwracana Klientowi należność zostanie umniejszona o wartość wykorzystanego rabatu. Celem wyłączenia wątpliwości rabat nie może zostać wykorzystany ponownie.
9. W sytuacji odstąpienia od Umowy, Umowa uważana jest za niezawartą w stosunku do Produktu (w tym kompletu lub zestawu), od którego zakupu Klient odstąpił.
10. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 z późn. zm.), w szczególności w przypadkach, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana lub stworzona według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, np. Produkt o odpowiednim rozmiarze i wielkości kamienia tworzony na indywidualne zamówienie Klienta, czy Produkt zawierający grawer wykonany na zamówienie Klienta.
§12
Newsletter
1. Rozpoczęcie korzystania z usługi Newsletter następuje poprzez podanie swojego adresu e-mail, w części dotyczącej Newsletter dostępnej na stronie Sklepu, a następnie jego zatwierdzenie przyciskiem „Dołącz”. Zatwierdzenie adresu e-mail powoduje uruchomienie świadczenia usługi Newsletter.
2. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość rezygnacji z korzystania z usługi Newsletter, w dowolnym czasie i bez podawania przyczyny. Rezygnacja z usługi Newsletter, następuje po wysłaniu do Sprzedawcy stosowanego żądania, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@diamentjubiler.pl.
3. Usługobiorca dołączając do korzystania z usługi Newsletter wyraża zgodę na automatyczne otrzymywanie treści kolejnych wydań Newslettera.
4. Sprzedawca może zakończyć albo zawiesić świadczenie usługi Newsletter, po uprzednim poinformowaniu o tym Klienta, przesyłając na podany przez niego adres e-mail stosowną informację.
5. Sprzedawcy przysługuje prawo do usunięcia adresu e-mail podanego przez Klienta, jeżeli jest on nieprawidłowy lub nieistniejący.
§13
Dane kontaktowe
1. We wszelkich sprawach związanych z korzystaniem ze Sklepu, Klient ma możliwość kontaktowania się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
a. telefonicznie pod numerem telefonu: (+48) 507 528 303;
b. za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@diamentjubiler.pl;
c. pisemnie pod adresem Diament Jubiler, ul. Sobieskiego 8a, 34-480 Jabłonka;
d. za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu.
§14
Postanowienia dotyczące Klienta niebędącym konsumentem
1. Postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie dotyczą wyłącznie Klienta niebędącym konsumentem.
2. Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od Umowy zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym może nastąpić bez podania przyczyny, a Klientowi niebędącym konsumentem nie przysługują żadne roszczenia wobec Sprzedawcy.
3. Klientowi niebędącym konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy.
4. Sprzedawcy przysługuje prawo ograniczenia dostępnych form płatności, a nadto Sprzedawca ma prawo wymagać dokonania przedpłaty w części lub w całości niezależnie od wybranej przez Klienta formy płatności.
5. Produkty będące przedmiotem Umowy pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym konsumentem pozostają własnością Sprzedawcy do chwili uiszczenia ceny Produktów i kosztów dostawy z tytułu zawartej Umowy.
6. W przypadku wyboru przez Klienta niebędącego konsumentem dostawy Produktu przesyłką kurierską lub przesyłką kurierską pobraniową, z chwilą wydania przewoźnikowi Produktu przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę Produktu. Celem wyłączenia wątpliwości z chwilą wydania przewoźnikowi Produktu przez Sprzedawcę, na Klienta niebędącym konsumentem przechodzi niebezpieczeństwo przypadkowego uszkodzenia lub utraty Produktu oraz przechodzą wszelkie korzyści i ciężary związane z Produktem.
7. Klient niebędący konsumentem zobowiązany jest dokonać sprawdzenia stanu Produktu niezwłocznie po jego dostarczeniu, lub ocenić stan opakowania przesyłki, jeżeli dokonał wyboru dostawy Produktu przesyłką kurierską lub przesyłką kurierską pobraniową. Po stwierdzeniu jakichkolwiek uszkodzeń Produktu lub opakowania przesyłki, które mogły powstać w czasie transportu, Klient niebędący konsumentem zobowiązany jest udokumentować stwierdzone uszkodzenia oraz dokonać wszelkich niezbędnych czynności celem ustalenia odpowiedzialności firmy kurierskiej lub innego przewoźnika.
8. Działając na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Produktu, wobec Klienta niebędącego konsumentem, jest wyłączona.
9. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta niebędącego konsumentem jest ograniczona do wartości Zamówienia złożonego przez niego w Sklepie. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta niebędącym konsumentem, z tytułu utraconych korzyści.
10. W przypadku Klientów niebędących konsumentami stosuje się prawo polskie.
§15
Postanowienia końcowe
1. Postanowienia Regulaminu nie ograniczają ani nie wyłączają uprawnień konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
2. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści mających charakter bezprawny.
3. Wszelkie umowy w ramach Sklepu zawierane są w języku polskim, a prawem właściwym stosowanym do Umowy oraz innych umów jest prawo polskie.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu:
a. z ważnych przyczyn: zmiany sposobów płatności lub dostaw, zmiany przepisów prawa, jeżeli zaistniałe zmiany mają wpływ na realizacją postanowień Regulaminu;
b. w części, w jakiej odnosi się do umów o charakterze ciągłym np. w zakresie prowadzenia Konta;
c. z przyczyn technicznych i organizacyjnych, np. wykorzystywanie nowych technologii i systemów informatycznych do świadczenia usług w ramach Sklepu;
d. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, mających obligatoryjne zastosowanie do usług świadczonych w Sklepie;
e. w przypadku obowiązku zmiany Regulaminu na skutek wykonania orzeczeń sądowych lub decyzji administracyjnych.
5. Zmiana Regulaminu nastąpi po uprzednim poinformowaniu Klientów o wprowadzeniu zmian. Poinformowanie Klientów o zmianie Regulaminu nastąpi poprzez opublikowanie stosownego powiadomienia na stronie Sklepu.
6. Zmieniony Regulamin będzie obowiązywał po upływie terminu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia opublikowania powiadomienia na stronie Sklepu, chyba że zarejestrowany Klient, złoży oświadczenie o braku zgody na obowiązywanie w stosunku do niego Regulaminu o zmienionej treści, w formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@diamentjubiler.pl, co będzie równoznaczne z wypowiedzeniem umowy prowadzenia przez Sprzedawcę Konta na rzecz Klienta, ze skutkiem natychmiastowym.
7. Zmiany Regulaminu nie naruszają praw nabytych Klientów, co oznacza, że Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu realizowane będą zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu, którego postanowienia Klient akceptuje każdorazowo przed złożeniem Zamówienia.
8. W przypadku sporów wynikających ze stosowania Regulaminu, pomiędzy Klientem będącym konsumentem a Sprzedawcą, zostaną oddane pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego, natomiast spory pomiędzy Klientem niebędącym konsumentem a Sprzedawcą, zostanę oddane pod rozstrzygnięcie sądu właściwego miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
9. Nazwa Sklepu, jak również materiały (w tym logo, elementy graficzne, układ i kompozycja Strony) znajdujące się na stronie Sklepu podlegają ochronie prawnej, bowiem stanowią przedmiot prawa autorskiego. Ponadto zabronione jest ich wykorzystywanie i rozpowszechnianie bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy.
10. Regulamin obowiązuje od dnia 16 listopada 2020 roku.